Aankomst in Karlsruhe - Reisverslag uit Karlsruhe, Duitsland van Bas Hartog - WaarBenJij.nu Aankomst in Karlsruhe - Reisverslag uit Karlsruhe, Duitsland van Bas Hartog - WaarBenJij.nu

Aankomst in Karlsruhe

Door: Bas Hartog

Blijf op de hoogte en volg Bas

30 Maart 2014 | Duitsland, Karlsruhe

Hallo allemaal,

gisteren, 29 maart, ben ik s'morgens om 9.15 samen met mijn ouders richting Karlsruhe gereisd. Na een reis van bijna 6 uur, zijn wij om 15.30 in Karlsruhe aangekomen... een grote chaos.. Na bijna een uur langzaam rijden en kort zoeken naar mijn nieuwe adres, eindelijk aangekomen bij mijn huis voor de komende 4 maanden.

Alles uitgepakt en wel, nog even gezellig uiteten met pa en ma, nu zondag. Lekker rustig, nieuwe huisgenoten (1 jongen/1 meisje) leren kennen en het stadsdeel waar ik woon wat verkennen. Heerlijk dagje!

De komende 4 maanden zal ik jullie via deze weg om de 2/3 weken op de hoogte houden van mijn gebeurtenissen en hoogte/dieptepunten van mijn buitenlandverblijf. Ik wens jullie alvast veel leesplezier!

Beste Grüße aus Karlsruhe

• 30 Maart 2014 - 20:26

Chantal:

Veel plezier Bas! Je kamer ziet er goed uit!

• 31 Maart 2014 - 10:08

Els Hartog:

he bas heb je mooi gemaakt. Geniet ervan daar en maak er een mooie onvergetelijke tijd van.
    Dikke kus en knuffel, mam